View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
Hej Helen. Hur går det med körkortet då? :smile:
det går bra :)
gjort teoriprivet och halkan. det som fattas är uppkörningen, som jag hoppas blir snart :)
Då har du så gott som körkortet i hand redan! :)
Lycka till med uppkörningen. :go:
Är jag den enda svensken som är kvar här inne? :biggrin:
Brukar titta in titt som tätt, OK mer titt än tätt, men jag har häcken full av jobb så jag har lite svårt att dra igång nåt eget intressant tugg känner jag. Eller vill ni höra om entrémattor och garage...?:lol:
--
Och vilken avslöjande ny statistikmätare:eek:
the knightly sword
30-10-2006, 18:45
hmm..... entrémattor och garage? näe då har du inget bättre för dig? :angel: .
hmm..... entrémattor och garage? näe då har du inget bättre för dig? :angel: .
Först när du skrev det så insåg jag hur illa det lät...:eek:
Hinner liksom inte med så mycket skoj när man redan har ett jobb och försöker få liv ett eget företag också. Försöker iofs gejma så mycket som möjligt, det är ju nåt som går att klämma in lite då och då. Annars så har jag lagt mycket tid på att försöka bli av med min nuvarande form, O-formen. Har cyklat och sprugit i skogen en hel del under vår och sommar och börjat lyfta nu till hösten/vintern. Kul nog?:scratch:
Vilken fröjdens julmånad vi har.
All den höga snön och minusgraderna...eller, vänta...Just ja! Vi har ingen snö och det är minst +10 varje dag :angry:
Det är nåt seriöst fel på den här vintern. Fan ta dig global uppvärming! :lol:
Har ni något planerat inför julen då? (kanske lite tidigt att fråga men man vet aldrig)
FrankishHero
05-12-2006, 21:46
Blåbärspaj!
Ingen svensk som vill hålla mig sällskap och berätta om deras jul-planer? :sad:
hm.. låt se...
1 stooor tenta v3, ska lämna in ett arbete v2, göra en presenttion av arbetet v.3 + en omtenta på engelska v3. så, med andra ord: plugg plugg plugg :p
(WoW kommer in då och då förstås :P)
dekorerade julgranen idag, så det börjar närma sig jul :) saknar bara snön :(
hm.. låt se...
1 stooor tenta v3, ska lämna in ett arbete v2, göra en presenttion av arbetet v.3 + en omtenta på engelska v3. så, med andra ord: plugg plugg plugg :p
)
Vet hur det känns. Har nationella i fysik veckan efter jullovet :nono:
Jodu, man saknar verkligen snön..det känns inte som en riktigt jul utan ett par decimeter hög snö ^^
the knightly sword
21-12-2006, 00:37
Fan! här nere i stockholm har vi typ ingen snö , bara lite frost och hal is. Man får hoppas att det kommer mer än det, är inte snön här förre slu tet av december förstörs julstämningen :sad:, Får hålla tummarna.
Sådär. nu var det år 2007. Ska man lära sig skriva det med..
klarade uppkörningen idag :pleased:
ska man bara göra färdigt mitt arbete som ska vara klart tills imorrn... samt plugga till en tenta och omtenta nästa vecka. å just ja, förbereda muntilga arbetet med >.<
Robbie47
02-01-2007, 19:23
Sådär. nu var det år 2007. Ska man lära sig skriva det med...
Hej Helen, det var år 2007 även igår! Hur er livet i Skåne? Hoppas alt er bra! :go:
Hej Helen, det var år 2007 även igår! Hur er livet i Skåne? Hoppas alt er bra! :go:
skåne är nog bra vad jag vet.. Blekinge är jag mer informerad om ;) Allt är bara bra :) saknar snön, fast det är ingen mening att det kommer nu när jul och nyår har gått. så hoppas man slipper det nu :P
och vart tog alla svenskar vägen? :scratch:
blir klag på snön här :angry_blue:
vänta en trekvart på att bussjäkeln ska komma är inte kul! (i snöovädret) när man sen var hemma (1½ timme senare än man vanligen skulle) så får man vänta ytterliggare e kvart på att de lokala bussen ska komma :bash:
jag -> :snowman:
Hahaha. Nu du, nu är det vinter!
Var den största "snö-katastrofen" nere vid Gävle genom tiderna har ja hört :eek:
Men men, ska det vara en svensk vinter ska det vara en svensk vinter :lol:
Fast det var tråkigt att höra om ditt buss-probem Helen. Man har varit med (alldeles för många gånger) om samma sak!
FrankishHero
22-02-2007, 18:33
Blåbärspaj!
Blåbärspaj!
mums :pleased:
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2007, Jelsoft Enterprises Ltd.