View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa
Pages :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
tillhör dock minoriteten då.. provade att spela The Sims.. fruktansvärt tråkigt :/ Föredrar strategispel, såsom Civilization, Anno 1602, Caesar III mm :) Dock är min dator rätt gammal (för lite ram-minne) för att spela Civ och andra stora spel :( så det får bli det bli serier istället :P
the knightly sword
24-01-2005, 21:47
tillhör dock minoriteten då.. provade att spela The Sims.. fruktansvärt tråkigt :/ Föredrar strategispel, såsom Civilization, Anno 1602, Caesar III mm :) Dock är min dator rätt gammal (för lite ram-minne) för att spela Civ och andra stora spel :( så det får bli det bli serier istället :P
ok lolz det blir serier då, undrar bara vad för sorts för serier det måste va , jag skulle inte vilja ha en jävla o.c , fan vilket dåligt försök på att nöja folk, fattar inte var kanal 5 hämtar sin dåliga serier ifrån , och ta mig inte missförståd nu jag menade vart dom hämta sin dåliga serier från inte att alla serier suger.
du är en kille - så klart ser du inte på sådana serier ;)
vad jag laddar hem? det blir en blandning av One Tree Hill (****a ****a), stargate (eftersom tv3 inte vill visa resterande säsonger får jag väl skaffa dem på annat sätt) Förhäxad, Star Trek, Wonderfalls, MacGyver.. ok, jag kan radda upp en hel massa här - jag är en tv-holic ;)
kanal 5 är iaf bättre på att hantera sina serier än vad TV4 gör.. de är ju världsbäst på att hacka sönder serier, hoppa mellan tider, långa uppehåll.. blä
the knightly sword
27-01-2005, 10:56
du är en kille - så klart ser du inte på sådana serier ;)
vad jag laddar hem? det blir en blandning av One Tree Hill (****a ****a), stargate (eftersom tv3 inte vill visa resterande säsonger får jag väl skaffa dem på annat sätt) Förhäxad, Star Trek, Wonderfalls, MacGyver.. ok, jag kan radda upp en hel massa här - jag är en tv-holic ;)
kanal 5 är iaf bättre på att hantera sina serier än vad TV4 gör.. de är ju världsbäst på att hacka sönder serier, hoppa mellan tider, långa uppehåll.. blä
lol mmm , ok den som tycker att svt suger räcker upp en hand!!! , dom är så jäkla omoderna .
ser inte på någon serie i SVT (förutom star trek då det gick) så jag kan inte säga hur de behandlar dem - en sak kan man iaf säga: Ingen Reklam!! :)
Det är nog det enda som e bra på SVT att dom inte har någon reklam som vissa andra kanaler(Tv4,Kanal5) som kastar fram reklam varje kvart för att informera om det nya tvättmedlet eller att Vikingarns Greatest Hit har just kommit ut...... :eviltongu
å andra sidan - reklam är ju deras enda inkomstkälla.. ingen reklam, ingen tv ;)
får lov och säga att jag har vant mig vid reklam. det är ändå bara 2 ggr/40min. de I usa har ju uppåt 4-5ggr/40min!
Titta - vi fick t.o.m en svenska flagga vid tråden! :D
Webmaster
28-01-2005, 20:16
i put the flag there (sorry for my lack of swedish)
the knightly sword
28-01-2005, 20:22
thank you webby you really rock we all swes thank you :go: :go:
cheers for webby :cheers: :cheers:
and any swe in this forum not cheering shame on you !! :angry:.
Vad? jag poängterade att vi fick en svensk flagga - det var menat som positivt :)
Thanks Webmaster! :go:
Tom Sailor
29-01-2005, 16:00
@Helen Har läst din mejl. Har en förkylning. :sick: Därför for jag hemma i förgår och hoppade över lektionernar i går. Men jag pluggar svenska fortfarande.
Tycker du att jag ser utt som människan i min avatar? :wacko:
ah, du får krya på dig :hug:
nja.. du är lite yngre på kortet ;)
fastnat för en ny sci-fi serie nu.. nyinspelningen av Battlestar Galactica :) Suverän. Inte alls som Star Trek utan mer "ålderdomligt". om du sett Space Above And Beyond (Slaget om Tellus) så går det i samma stuk :) väldigt skön serie :)
the knightly sword
05-02-2005, 14:34
för att inte denna ska försvinna bland havet så. vad är ditt favvo program helen
hm.. jag kan tyvärr inte nämna *en*, utan du får gå in på min hemsida så får du ett hum om vilka serier det är ;)
jag är iaf en si-fi-junkie, så star trek och stargate är bland dem främsta favoriterna :) därefter kommer nog CSI, Gilmore Girls, Lost, McLeods Döttrar, Alias - um.. ja.. jag kan rabbla på en hel del här :P
vilken är din favorit då?
the knightly sword
05-02-2005, 21:00
hmmm vet inte det e svårt för många =friends , walker texas ranger , simpsons :smile: ,
åhå, du pratar om sånt redan varit? då har jag ett par till att lägga till :D
SeaQuest DSV, Space Above and beyond, Earth 2, X-Files, MacGyver - och så vidare... :)
Simpsons brukar jag strötitta på :) inget som jag följer direkt.
the knightly sword
06-02-2005, 10:33
jag vet simpsons är lite av någt barnsligt men= who cares, wooho som homer säger :biggrin: .
Nej, Simpsons är inte barnsligt :) hellre det än Southpark
the knightly sword
07-02-2005, 17:03
hehehehehe , jo det kan man säga men själv beundrar jag south park skaparna för deras humor hihi :D.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2007, Jelsoft Enterprises Ltd.