PDA

View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa

Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

NaVatar
21-02-2005, 23:49
det finns säkert några killar(hetero) som gillar att shoppa som tex........uhh......ummm........ähh,det finns säkert någon där ute......

vad spelar du för mmorpg då,helen??

Helen
21-02-2005, 23:52
har betsällt WoW :) World of Warcraft.
dock måste jag köpa lite mer RAM minne och ett nytt grafikkort

the knightly sword
22-02-2005, 13:46
är du säker för you might need en mother board elr en ny processor :blob: . om shoppings vanorna , här i stockholm är det många snobb killar som försöker imponera på tjejer med dyra kläder . ett mycket känt mode märke för ungdomar just nu är canada goose!!!! :bash: . fattar inte att jackor kan kosta 6000-7000 . det är inte pengarna som är problemet men jag tycker att det är så jävla onödigt.

Helen
22-02-2005, 17:43
nej, jag ahr en relativ ny dator - dessutom har jag tagit reda på (efter mycket utfrågningar) om olika märken på ram minne och grafikkort. så det ska nog ordna sig :)

har en inflammation i min visomstand - är hos tandläkaren och sköljde det rent, men fasiken vad det gör ont! kan varken prata eller äta - någorludna iaf. får hoppas ddet blir bättre imorrn.

Helen
28-02-2005, 23:34
Jahapp.. och så snöar det igen.. de sa att det skulle bli uppåt 2-3dm inatt :/

NaVatar
01-03-2005, 22:23
Det har snöat lite väl mycket senaste tid, borde väl ****a snö och börja gå mot + tempratur vid det här laget.

Går det en influensa-epidemi runt i Sverige nu?? på skolan är det 4 lärare och 8-10 elever sjuka och sen är det mer sjuka pers runt i staden också:sick: e det samma där hos er??

Kuno of Gersenau
14-03-2005, 21:32
ok, thread is reopened! :cheers:

But beahve yourself people! ;)

PS: I deleted all posts about the argument...

Helen
15-03-2005, 00:10
ännu mer snö... har inte blivit sjuk i någon influensa iaf.

the knightly sword
15-03-2005, 23:53
lolz me tål snö , ok inte för att va lite cp men jag gillar snön , ok den är skit kall men ähh vem bryr säg , hoppas inte tomten blir ner skjuten av luftvärnet ;).

NaVatar
16-03-2005, 22:37
Det är bäst du sätter dig ner TKS.....Jag vill inte såra dig TKS....men tomten.............Han finns inte :sad:
(Lol :biggrin: kände mig lite cp)

Snö e inte så farligt...fast jag föredrar sommar ändå

the knightly sword
18-03-2005, 13:56
Det är bäst du sätter dig ner TKS.....Jag vill inte såra dig TKS....men tomten.............Han finns inte :sad:
(Lol :biggrin: kände mig lite cp)

Snö e inte så farligt...fast jag föredrar sommar ändå

det där var en violation mot the cf(christmas fedration) , hur vågar du , det borde bli classified , hoppas inte barnen ser det . du borde låsas in i 20 år för detta :biggrin: . lolz skoja :biggrin: :biggrin: . men säg aldrig det till barn .

NaVatar
18-03-2005, 22:27
Jag skulle aldrig våga berätta för ett barn att tomten inte finns
Vilken agony!! :rolleyes: (ursäkta engelskan men kan inte svenska ordet till agony)

the knightly sword
19-03-2005, 14:25
Jag skulle aldrig våga berätta för ett barn att tomten inte finns
Vilken agony!! :rolleyes: (ursäkta engelskan men kan inte svenska ordet till agony)

du , just du vågar belive me , en dag kommer en cf agent o skjuter dig det lovar jag . lolz skoja .

NaVatar
19-03-2005, 23:05
Hehe Jag kan nog hantera skjut-glada tomtar om jag måste :biggrin:

NaVatar
24-03-2005, 13:54
*Kollar ut och se snön smälta sakta men säkert,sedan kollar jag på tempraturen.Ropar ut ett glädjerop och gör en liten glädje-dans*

Det är +15 grader här nu, :hello: Någon dag nu och bad-stränderna kommer att va fulla av badsugna folk och får sig ett välförtjänt dopp i sjön efter en lång vinter

Helen
05-06-2005, 18:29
oj.. ingen så aktiv längre

tja, sommar är här nu (kan iaf låtsas) snart s-lutar (censur är visserligen bra, men inte om man inte kan skriva riktiga ord) praktiken så man får lite sommarlov.. så får jag spendera tiden med att leta upp och kolla på anime :bowl:

NaVatar
05-06-2005, 22:05
Gillar du Anime! Jag med!, iallafall vissa...som tex Naruto

Jag fick inget sommarjobb i år så jag kommer att ha nästan *för* mycket fritid i sommar:cool:

Helen
05-06-2005, 23:04
jag har precis börjat titta på det.. fastnade direkt för fullmetal alchemist (väntar på spänning på filmen) håller på att se Bleach och laddat ner Naruto och Berserk som jag ska se nångång :)

NaVatar
05-06-2005, 23:09
Bleach har jag sett några avsnitt på och det är ganska bra. Men det är inte mycket som slår Naruto, e så jädrans bra.

Fullmetal Alchemist? aldrig hört talas om :scratch: Vad handlar det om?

Helen
05-06-2005, 23:23
inte sett full metal alchemist!?
jisses.. den är ett måste!
handlar om 2 bröder som experimenterar med alkemi och under ett "experiment" går det fel - vi får följa dessa bröder, Edward (som kallas för full metal alchemsit pga ena arme och ben är gjord av metall) och hans lillebror Alphonso, där hans själ är fast i en metallakropp, under deras resa för att hitta vad de förlorat...
http://www.anime-planet.com/animerec/images/mainimages/fullmetalalchemist.jpg

finns 51 avsnitt, varav en film som ska komma nu sommar *längtar*