PDA

View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11

NaVatar
05-06-2005, 23:32
51 avsnitt är ganska mycket, måste vara en bra anime eftersom det finns anime som bara är ungefär 10 avsnitt eller nåt.
Ska se om någon jag känner har serien för det låter som om den är bra.
Tack för tipset :go:

Helen
05-06-2005, 23:36
dock så är min summering inte den bästa :P

den är väldigt bra :) den har dock "anime-hysteri" i sig.. om du inte gillar det så är serien ändå för bra för att inte ses ;)

är verkligen förälskad i den serien *visslar*

har du några andra bra serier på lager som du kan rekommendera?

NaVatar
07-06-2005, 20:32
Hmmm :scratch:
"My HIme" är en ganska bra anime som har en del humor i sig och action.
du har säkert hört talas om den.

Annars så har jag inga andra jag kan rekomendera just nu. Kanske senare.
Jag har ett par anime som är lite halvtaskiga och korta men dom är inte värda att ta upp

Jag har inte kunnat hålla mig så uppdaterad om anime på sistone, varit lite upptagen med det ena och det andra....och sen har jag inte bredband heller så jag kan inte ladda ner anime själv :sad: .

Ledhead
12-06-2005, 00:48
Svenska, äntligen!

Helen
12-06-2005, 01:03
Välkommen Lehead :)

Ledhead
12-06-2005, 19:36
Tack Helen!
Var i Blekinge bor du?
Ska ner till Hörvik (inte så långt ifrån Sweden Rock!) i natt och åka vidare till Polen i morgon.

HappyAdolf
12-06-2005, 20:04
Heill! Ek heiti Frankr! Ek hefi brand ok veg menn :biggrin:
Ek em vikingr. Vikingar vega menn.

(That was ancient Norse, maybe someone understood it :biggrin:

Helen
12-06-2005, 21:11
Tack Helen!
Var i Blekinge bor du?
Ska ner till Hörvik (inte så långt ifrån Sweden Rock!) i natt och åka vidare till Polen i morgon.

bor en bit utanför Karlshamn.
sommarsemester i Polen?

Helen
12-06-2005, 21:12

not a thing :P
swedish and norse are 2 different languages ;)

the knightly sword
12-06-2005, 22:34

@frank
i understood the part "Ek heiti Frankr!" means my name is frank . heiti is named or named ,heter in swedish. frank you have to know that swedish and norse are not the same. there is similar words which have the same meaning. but otherwise its not the same. danish is even harder to understand.

@ledhead
hallå det va länge sen :halloha: hur e det ledarhuvet :lol: skoja bara . iallafall hur mår du och hur går de.

Ledhead
12-06-2005, 23:48
bor en bit utanför Karlshamn.
sommarsemester i Polen?
Affärer.
Semester blir det i juli, också i Polen!

Ledhead
12-06-2005, 23:59
[QUOTE
@ledhead
hallå det va länge sen :halloha: hur e det ledarhuvet :lol: skoja bara . iallafall hur mår du och hur går de.[/QUOTE]

Jaa...jag köpte aldrig spelet då när det begav sig. Tyckte slagfälts kontrollen på demon var rätt lam. Läste också en massa negativa intryck på forumet från de som köpt och lirat tidigt. Så jag har inte haft nån riktigt anledning att hänga här. Men nu är jag en lycklig ägare av ett KoH köpt på rea. Väldigt bra spelinehåll. Fältslagen lackar jag ur på ibland fortfarande, men det är egentligen bra när det inte är för lätt att vinna...
Sen så kände jag lite dålig uppbackning av allmänheten på forumet när jag tog ett gruff med en lirare som trodde att han var den allvetande Guden om precis allt och alla, förbannat ouppfostrad och nedlåtande. Själv anser jag att en sån måste tas ner på jorden, om ingen säger nåt så tror han ju att han har rätt! Så jag kände väl att jag inte hade så mycket här att göra liksom.
Annars så ere lugnt :cheers:

the knightly sword
13-06-2005, 01:26
låter som en tuff jävel . om du nu har lust så skulle jag mer än gärna vilja veta vem det är du menar. föresten kul att se dig igen trodde du lämna forumet efter att du blivit besviken på spelet som många andra. :cheers: skål för din comeback :cheers:

NaVatar
13-06-2005, 21:18
Vet ej vem du är men det är trevligt att se en till svensk i forume

Välkommen Ledhead :cheers:

Helen
14-06-2005, 22:25
2 dagar kvar... 2 dagar kvar.. sen är det sommarlov.. så könt :)
och idag blev man bli dränkt som en katt när man cyklade hem... så fint väder så :)

Ledhead
23-06-2005, 16:32
låter som en tuff jävel . om du nu har lust så skulle jag mer än gärna vilja veta vem det är du menar. föresten kul att se dig igen trodde du lämna forumet efter att du blivit besviken på spelet som många andra. :cheers: skål för din comeback :cheers:

Ursäkta frånvaron. Har lirat all tid jag haft över! Spelar endast som Nicaea eller Trebizond under högmedeltiden (1200-talet).
Vad var det folk blev besvikna angående spelet? Iofs så har en patch uppenbarligen behövts...
OK att spelet kunde vara lite tajtare. Att byta enheter mellan olika befälhavare har jag inte fattat hur man gör. Jag går till en stad och flyttar över enheten till stadens garnison, för att sedan flytta över den till en annan befälhavare...
Men jag tycker att det är bra variation i spelet, som iofs kunde ha slipats på lite mer. Det finns goda förutsättningar för en suverän 2:a!

Spelar inte så stor roll längre vem det var, mig håller han sig undan för iaf. Tror också att han kommer att hålla sig på mattan i min närvaro (på forumet) också. Och särskilt tuff var han inte heller. Men han skrämde alla som sa emot, eller inte höll med, genom att nedlåtande kalla dem för idioter och lögnare. Han kunde ju inte uppföra sig civiliserat med andra människor. Såna måste sättas stopp för, annars så försvinner ju folk från forumet.
Det som förvånade mig, och gjorde mig lite besviken, var att inte fler ställde sig upp mot honom.
Vet faktiskt inte ens om han e kvar.

Ledhead
02-07-2005, 10:45
Vad hände med alla svenskar på forumet?
Har semestern börjat...?
För mig hägrar den 5 juli, då drar jag till en nästan folktom strand i Polen!

NaVatar
02-07-2005, 16:02
Jag är fortfarande kvar :hello: Men jag håller mig mest vid Colloseumet och Tavern at the Inn

Folktom strand i Polen? Vart då?

Helen
03-07-2005, 00:51
jodå, allt finns man kvar :)
tja.. kallar man aretslös för semester så ;)

Ledhead
03-07-2005, 22:59
Jag är fortfarande kvar :hello: Men jag håller mig mest vid Colloseumet och Tavern at the Inn

Folktom strand i Polen? Vart då?

Det kan jag ju inte berätta ju... :wink: