PDA

View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa

Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11

NaVatar
15-01-2005, 19:13
:king: Kul att se en svensk "tråd" här i mitten av alla engelska "threads"

En av mina vänner var nere i Thailland när "vågen" kom (vet ej hur tsnami stavas) men som tur va klara han sig :ycool:

Helen
15-01-2005, 23:10
Välkommen. Härligt att se fler svenskar! :)
Vad spelar du för något.. KoH eller Anno 1602? :)

@sword: har ni hört något från släktingen?

the knightly sword
16-01-2005, 21:21
han klara sig , det var dagens älske värda nyhet , så vad hände hos dig utan electristet förlusten.

Tom Sailor
17-01-2005, 13:06
@Helen Just hade svenska kursen igen. Läste uppsats om svenska skogarnar. Det var en jägar från Blekinge som berättade. :) Är skogar i Blekinge skövlade efter stormen? :huh:

Helen
17-01-2005, 13:16
@Tom: hm.. kan inte direkt säga att jag varit tue i skogen och kollat ;) Men visst.. där finns mycket träd som fallit i skogen, mycket bröte. Det som varit i panik är vad de ska göra hän alla träden eftersom de stora åkerierna inte fungerar pga av elektriciteten - så de får lasta av all träd på stora områden så länge, vilket inte finns många av.

jägare från blekinge? :) mycket coolt :)

NaVatar
17-01-2005, 21:12
@helen .jag spelar KOH just nu (bara demot :bawling:)

the knightly sword
17-01-2005, 21:58
om du vill köpa det finns det faktist en stor risk att du blir besviken , för utvecklarna patchar inte up sitt spel ordenkligt

NaVatar
18-01-2005, 20:39
Ingen är perfekt :angel:

(förutom svenskarna såklart......hahaha :holy: )

the knightly sword
18-01-2005, 21:10
Ingen är perfekt :angel:

(förutom svenskarna såklart......hahaha :holy: )

lol du skulle bara se normännen dom ogillar oss bara för att vi är kändast i norden , o sen e det finnar som hatar oss för att dom blev rulade av oss på medel tiden dom gav upp sin egen tron för dom fega ut.

NaVatar
19-01-2005, 18:48
Det är inte vårt fel att vi var en stormakt under medeltiden och dom var lite av en förort :evil:

(undra hur många hotbrev jag kommer få efter detta :blob: )

the knightly sword
19-01-2005, 22:19
:biggrin: jag tror inte du kommer o få nåra för ingen norrman elr finne finns kvar i forumet , fanns för men dom lämna säkert forumet.

the knightly sword
22-01-2005, 10:58
men ok vill inte att denna thread ska tynna bort så vi sätter på lite snack . ok helena vad har du för sort av music smak.

Helen
22-01-2005, 11:20
men ok vill inte att denna thread ska tynna bort så vi sätter på lite snack . ok helena vad har du för sort av music smak.

Helena vet jag inte vad hon har för smak, har inte ens sett henne på detta forum ;)

Vad jag har för smak... jag är väl en allätare.. allt från rock till lugna ballader :)
Har direkt ingen favoritgrupp, utan det blir nån låt där, en annan låt där. Men Linkin Park, Evanescence och Creed är väl de grupper jag har hela album från.

the knightly sword
22-01-2005, 13:04
Helena vet jag inte vad hon har för smak, har inte ens sett henne på detta forum ;)

Vad jag har för smak... jag är väl en allätare.. allt från rock till lugna ballader :)
Har direkt ingen favoritgrupp, utan det blir nån låt där, en annan låt där. Men Linkin Park, Evanescence och Creed är väl de grupper jag har hela album från.

lol jag mixa upp namn . sorry fan va dum jag blivit :bash: :bash: får banka huvet lite så jag blir om skakad , iallafal gilar jag själv =metal,techno,hiphopp. vet det e verkligen en konstig mix. men lyssnar också ti andra låtar som e bra .

Helen
22-01-2005, 15:09
metal och hip-hop är inte direkt favoriter.. Techno går däremot bra :)

the knightly sword
22-01-2005, 15:20
jag vet många tjejer gillar lungnare stilar typiskt ;) .

Helen
22-01-2005, 16:46
:rolleye:

bara dra oss alla över en kant...

the knightly sword
22-01-2005, 19:14
:rolleye:

bara dra oss alla över en kant...

nej , jag respekterar er tjejer , själv har jag en tjej "älskar att mysa :hug: :rolleye: " , jag vet ni är inte likadana allihoppa . ta det lugnt nu jag e ingen maskulinst .

Helen
23-01-2005, 21:50
och så börjar ytterliggare en ny arbetslös vecka.. vad ska man hitta på denna vecka tros? ladda ner ytterliggare serier och se på :P

the knightly sword
23-01-2005, 22:19
lol nej ,köp dig sims 2 , det e mycket underhållande , tjejer älskar såna spel ;P . iallafall säger majoriteten det .