PDA

View Full Version : [se] Hej !!!! allihopa

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

NaVatar
03-07-2005, 23:14
Jävlar! Du kom på mig :biggrin:

the knightly sword
03-07-2005, 23:17
berätta det :hello: , alla berättar ju vart dom ska :smile:

Ledhead
04-07-2005, 22:20
Jag kan sträcka mig så långt att jag ger er namnet Mrzezyno. Hela den orten e uppbygd kring bad (nästan som hela polska kusten, undantagen är väl Szczecin, Kolobrzeg och Gdansk), så det blir lite lagom vagt för att jag ska få vara ifred även i år...
Skulle gärna visa er nåt kort på härligheten när jag kommer tillbaks, men jag e så dåligt bevandrad i datoriet så jag vet inte riktigt hur man gör för att bifoga, länka, disabla, connecta, eller vad det nu heter...
Hur som helst, ha det så jävla bra vad ni än hittar på i sommar!
Förresten, semestern började ju redan igår. Jag var på Black Sabbath på Globen, vilket ös! Ozzy må se skröplig ut (och det var han även igår!) men det är krut och vilja i den liraren, oj, oj, oj! Favoriterna igår var "Paranoid", "The wizard", "Into the void" och så klart "War pigs" (alltid en favorit!).
Nåja, skål på er alla!

NaVatar
28-10-2005, 22:46
Tyckte att det var väldigt länge sen någon skrev på våran mysiga lilla thread :hello:
Va sägs om att snacka om något?

Btw, Helen jag har 50 avsnitt nu av Full Metal Alchemist.... jävligt bra anime må ja säga. :cheers:

Helen
29-10-2005, 00:04
Btw, Helen jag har 50 avsnitt nu av Full Metal Alchemist.... jävligt bra anime må ja säga. :cheers:

:D visst är den?

har kollat på en del anime nu - är snart klar med Juuni Kokki (twelve kingdoms) tog ett tag innan jag kom i den. har börjat på en annan som heter "Ai Yori Aoshi" - komedi/romance.. av nåt slag o.O får se om den är så bra som en vän lovat :P

annars har jag itne gjort så mycket - spenderat mestadels spela WoW :P

NaVatar
30-10-2005, 01:21
Du och tusen till :rolleyes:
Alla man känner sitter med WoW hela dagarna ny för tiden. Ganska jobbigt för oss med vanligt modem :sad:

Junni Kokki? Är den värd att leta upp och kolla på?

Helen
08-11-2005, 02:01
Junni Kokki? Är den värd att leta upp och kolla på?

jupp. tog runt 12 avsnitt innan jag kom i den - då var det bara till att se avsnitt efter avsnitt :D
den är på 45 avsnitt.

Mai HiME har man sett nu föresten - gillade den verkligen ^^
har ju kommit en uppföljare "Mai Otome" - utspelas sig i en annan universum, karaktärerna har helt andra personligheter och Mai har inte synts till ännu i serien :(
har inte riktigt gillat den än - antagligen bara för att jag vill se karaktäeran sm de var i första serien :( får hoppas det tar sig med denna oxå, och att man få se en del 180-vändningar :P

NaVatar
10-11-2005, 21:25
Ska leta upp den nån gång.

antagligen bara för att jag vill se karaktäeran sm de var i första serien :( får hoppas det tar sig med denna oxå, och att man få se en del 180-vändningar :P

Håller med. Det sista avsnittet ****ade lite illa efter psyco pojkens lilla uttalande. :biggrin:

Har du sett Bleach?! Det är min nya favorit anime! (efter Naruto såklart ^^)
Jag rekomenderar den verkligen :go:

Helen
11-11-2005, 00:18
Har du sett Bleach?! Det är min nya favorit anime! (efter Naruto såklart ^^)
Jag rekomenderar den verkligen :go:

jupp - Ichigo har blivit en riktig "badass" ^^

senaste animen som jag gått igenom är "Neon Genesis Evangelion" - dock så var de 2 sista avsnitten rätt svårförstått - måse se om allt igen - om inte annat får jag doktorera i psykologi för att förstå de sista avsnittet - en himla röra. mecha, action typ-serie. men väldigt bra :)

Ledhead
11-11-2005, 23:48
Tyckte att det var väldigt länge sen någon skrev på våran mysiga lilla thread :hello:
Va sägs om att snacka om något?

Jaa...riktigt trist att tråden bara dog av så där :scratch:
Jag e inte bättre än nån annan, har haft fullt upp med rätt så mycket sen sommarn.
Tyvärr har jag inte nåt att bidra med när det gäller animé, men nu när tråden verkar leva lite så ska jag dyka in lite mer regelbundet. :go:

Helen
12-11-2005, 00:53
Tyvärr har jag inte nåt att bidra med när det gäller animé, men nu när tråden verkar leva lite så ska jag dyka in lite mer regelbundet. :go:

ah - tips är bara välkommet! :) har svårt at bestämma mig för vilken serie jag ska *host* ladda ner *host*. just nu så har jag sett klart de jag har på hårddisken, så letar efter ny serie nu... :scratch:

NaVatar
19-11-2005, 20:32
Samma här, du får gärna säga till om du hittar några coola anime-serier, Helen :go:

btw, kanske lite sent att fråga om det, men hur var sommarn i den där "hemliga" stranden då Ledhead?

Helen
17-12-2005, 22:50
Det har bara blivit Mai Otome och Bleach för tillfället (apropå Bleach - cliffhanger to be damned >.< senaste avsnittet fick ju svar på rätt mycket frågor... udnrar hur många avsnitt de har inplanerat.. )

några nya serier har jag inte börjat se - om man itne räknar med de "vanliga" som stargate och etc ^^

har mitt sista prov på måndag att göra, sedan är jag "skolfri" (och arbetslös, igen. ****) återstår att se vad man ska göra efter nyår.

Ledhead
23-12-2005, 23:43
Samma här, du får gärna säga till om du hittar några coola anime-serier, Helen :go:

btw, kanske lite sent att fråga om det, men hur var sommarn i den där "hemliga" stranden då Ledhead?

Jorå det var riktigt najs!
Tyvärr lite för kort, så klart!, och så hade vi lite otur med vädret en vecka... :angry:
Nästa år så åker vi nog över månadsskiftet juli-augusti, i början av augusti ere festival i tjejens hemstad Trzebiatow. Då brukar det bli livat :cheers:
God jul på er alla, och gott nytt år på er!
Så hjälps vi åt att hålla den svenska flaggan viftandes här på forumet OK?!
:go:

NaVatar
26-12-2005, 01:48
Ja, ha så roligt på festivalen Ledhead :go:
Drick dig inte redlös bara :lol:

*Viftar den svenska flaggan framför alla tyskar, amerikanare, tjecker o.s.v* :angel:

Ledhead
27-12-2005, 00:05
Det är ju ett halvår kvar lite drygt. så jag hinner nog öva lite... :)

Helen
29-12-2005, 12:58
Inte många dagar kvar till nyår - har ni planerat något? :)

NaVatar
29-12-2005, 20:03
Tänkte åka till en liten fest men av en del anledningar så kommer jag inte iväg.

1. Inga pengar
2. Har inge skjuts
3. Orkar inte
etc etc etc :biggrin:

Så ja ska bara va hemma och ha de lugnt. Du då?

Ledhead
29-12-2005, 21:14
Det kommer över lite folk, eller så blir man själv folk som kommer över till nån annan...konkret va...en sak vet jag, jag kommer inte att vara nykter... :)

Helen
30-12-2005, 02:16
det blir jag, mamma, mamas pojkvän å morfar som ska samlas, äta lite god mat mm. inte mycket firande :P

btw - såg första avsnittet av den nyproducerabde "Doctor Who" - mycket charmig serie :D ett tips om ni gillar lite lågbudget sci-fi :P